
فرزام شیرزادی درباره آخرین کتاب خود گفت: «پس از «جدال خیر و شر» که کتابی در نقد و بررسی 12 رمان شاخص جهان بود، در حال نگارش کتابی با درون مایه طنز هستم.» وی درباره کتاب تازهاش گفت: این کتاب، یک مجموعه داستانکوتاه است که عنوان «رادیولویی یک شهر» را برای آن برگزیدهام. در ایننامگذاری منظور از «شهر»، شهر تهران است و شخصیتهای اصلی داستان، معمولا کسانی هستند که در این شهر میبینیم و به سادگی از کنار آنها میگذریم.» شیرزادی افزود: «حجم این داستانها بین 500 تا 700 کلمه و با درونمایه طنز است. در حال حاضر ا...
ادامه مطلب